TRANSLATOR BLOG

Translate to Arabic Translate to Bulgarian Translate to Simplified Chinese Translate to Traditional Chinese Translate to Croatian Translate to Czech Translate to Danish TTranslate to Dutch Translate to English Translate to Finnish Translate to French Translate to German Translate to Greek Translate to Hindi Translate to Italian Translate to Japanese Translate to Korean Translate to Norwegian Translate to Polish Translate to Portuguese Translate to Romanian Translate to Russian Translate to Spanish Translate to Swedish
Download this Cross-Cultural Communication Tool from Get International Clients

Seguidores

sexta-feira, 19 de Dezembro de 2008

Amor

Sin amor no hay innovación, si no amas lo que haces, no haces nada, no puedes hacer nada que no ames, porque sino no puedes poner todos tus sentidos al máximo, debes centrarte y esta es la única forma, pero nunca debes ser preso de tu propia obra, o esta pierde todo el valor que tiene, porque te ofuscarías tanto en que tienes la razón que pierdes el sentido de lo que investigas. Ahí esta la innovación en disfrutar lo que haces, disfrutar haciéndolo y no obsesionarte con ello.

1 comentário:

Thaysa disse...

a mi me gusto mucho de su blog, soy de Brasil y tambien tengo uno:
http://ytalathaysa.blogspot.com/
visite-me e me siga

Leia também

Related Posts with Thumbnails